Jus Monavie



monavie-produk


Jus Monavie

Jus Monavie terdapat tiga jenis perisa iaitu monavie Original(Purple),monavie Pulse(Merah) dan monavie Active(Hijau).Sila sms perisa yang diingini ketika membuat pesanan.

Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.

Harga: RM90.00
Code: PK-2


Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. 

Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. 

Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah. 

Khasiat Jus Monavie

  • Boleh digunakan oleh pelbagai lapisan umur.
  • Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi sertta phylonutrients untuk melawan penyakit serta menjamin kesihatan yang optimun.
  • Mencantikkan kulit serta menghasilkan DHA yang tinggi untuk otak.
  • Sesuai untuk kanak-kanak bawah 12 tahun serta ibu mengandung.
  • Sesuai untuk penyakit kencing manis, darah tinggi serta mengurangkan berat badan.
  • Mengandungi sterols dari tumbuh-tumbuhan untuk mengurang dan mengawal kadar kolestrol yang tinggi dalam badan.
  • Elok untuk pencegahan Sakit Jantung. Di formulasi khas dengan resveratrol dan omega 3 fatty acids untuk rawatan dan kesihatan jantung.


Kandungan Jus Monavie

   1. Bilberry
   2. Passion
   3. Wolfberry
   4. Blueberry
   5. Kiwi
   6. Cranberry
   7. Appricot
   8. Prune
   9. Pear Nashi
  10. Aronia
  11. Camu-Camu Berry
  12. Acerola Cherry
  13. Pisang
  14. Pear
  15. Laici
  16. Anggur Putih
  17. Anggur Ungu

Cara Minum Jus Monavie

   1. Goncangkan botol sebelum minum.
   2. Minum 30ml -60ml 2 kali sehari

Kandungan : 750 ml


Previous
Next Post »