Genie Bra 3 Dalam 1 Set

3-helai-genie-bra-warna-classic
Genie Bra Classic

summer-set-genie-bra
Genie Bra Summer
Pastel-colour-Genie-Bra-set-3in1
Genie Bra Pastel

Genie Bra 3 Helai 1 Set

Baju dalam Genie Bra revolusi terkini akan dapat menyesaikan masalah pemilihan bra di kalangan wanita. Ia tidak menggunakan cangkuk dan dawai dan amat selesa di pakai oleh semua golongan. 
 
 Setiap set mengandungi 3 helai Genie Bra. Terdapat 3 pilihan warna untuk pembeli iantu Set Classic, Set Summer dan Set Pastel. Sila nyatakan set warna yang dipilih semasa pembelian.

Harga: 
RM50.00 sekotak
Min 3 set  - RM45.00 sekotak

Code: PDW - 6

 
Dengan Genie Bra tiada lagi bonjolan lemak dibahagian belakang atau bonjolan yang tidak sepatutnya akibat pemilihan cup bra yang salah. Produk ini juga tiada tali yang perlu dilaras untuk keselesaan dan mampu mengelakkan payudara kendur dan pastinya dapat meningkatkan keyakinan diri. 

Para ibu mengandung dan menyusukan juga pasti amat selesa menggunakan Genie Bra kerana fabriknya yang lembut dan selesa dipakai malah ianya akan menyokong perubahan bentuk dan saiz payudara semasa kehamilan dan semasa tempoh penyusuan. 

Genie Bra juga sesuai dipakai untuk bersukan dan juga semasa yoga. Produk ini adalah yang asli dan mempunyai cop Genie Bra di bahagian dalam. Boleh dibasuh dengan mesin basuh. Sila rujuk carta saiz di bawah untuk mengetahui saiz Genie Bra yang sesuai untuk anda.

saiz-genie-bra-ukuran



Genie-Bra-Sizing-Chart
Carta Saiz Genie Bra



******
Sebarang pertanyaan call/sms 012-2493487 (lina)

Untuk pembelian klik SINI

Previous
Next Post »