Kesuburan Zuriat Lham lelaki wanita



Zuriat Lham

Produk Zuriat dihasilkan dengan campuran herba herba bagi membantu para suami dan isteri mengatasi masalah kesuburan dan lemah tenaga dalaman badan. 
Ia diperbuat dengan ramuan semulajadi serta telah dibacakan 30 juzuk Al-Qur’an dan doa-doa pilihan bagi memelihara keharmonian rumahtangga.

Zuriat terdapat dalam 2 jenis: Adam (bagi suami) dan Hawa (bagi isteri).

Harga: RM130.00
code: PK-45




Butir-butir KANDUNGAN Zuriat Lham


Kurma Ajwa
Kurma merupakan makanan yang baik untuk memelihara kesihatan tubuh.

Vitamin B6 di dalam kurma mampu menggalakkan 
penghantaran oksigen ke bahagian organ dalaman tubuh sekaligus membantu meningkatkan tahap tenaga di samping membantu meredakan tekanan.

Kurma tinggi kandungan potassium, serat dan mangan yang berupaya memelihara sistem saraf dan jantung serta membantu melancarkan proses pencernaan. 


Air Zam Zam

Air zam-zam mengandungi kandungan elektrolit yang sempurna sekaligus membantu menggalakkan fungsi organ di dalam badan seperti menstabilkan kandungan asid dan melancarkan penghantaran oksigen ke semua bahagian tubuh. 

Menurut hadis Nabi, air zam-zam dikatakan mampu menjadi makanan yang mengenyangkan di samping membantu merawat pelbagai jenis masalah kesihatan. 

Air Zam-zam kaya dengan mineral seperti kalsium, magnesium dan fluorida juga membantu meningkatkan tahap tenaga fizikal, menyegarkan tubuh badan serta membekalkan nutrien kepada tubuh badan.


Buah Zuriat (Doum)

Buah zuriat sering digunakan para suami dan isteri bagi mengatasi masalah kesuburan seterusnya membantu mempercepatkan kehamilan.

Buah zuriat ataupun Doum sering digunakan sebagai persediaan herba bagi membantu memperbaiki hormon di dalam tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan serta melancarkan kitaran haid bagi wanita. 


Delima (Pomegranate)

Buah delima mampu memperbaiki tekstur kulit, meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit, serta mengatasi masalah seperti kedutan dan garis-garis halus. 

Delima mengandungi mengandungi anthocyanin dan tannin hidrolisis yang merupakan agen antioksida yang berfungsi menyingkirkan toksin daripada tubuh badan seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan dan serangan kanser. 

Di samping itu, buah delima juga berupaya memelihara kesihatan jantung, melancarkan sistem pencernaan serta meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan.


Habbatus Sauda

Herba yang turut dipanggil Jintan Hitam ini sarat kandungan antioksidan ini berupaya memperbaiki struktur kulit serta meneutralkan radikal bebas sekaligus membantu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan. 

Ia turut berupaya meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan, melancarkan peredaran darah, mencegah kerosakan sel, mengatasi masalah pernafasan serta membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh untuk mencegah serangan penyakit.


Madu

Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga dan terdiri daripada glukosa dan fruktosa yang berupaya membekalkan tenaga kepada tubuh badan. 

Ia mengandungi vitamin B kompleks, magnesium, fosforus, mangan dan potassium yang berperanan memelihara kesihatan tulang dan gigi selain meningkatkan tahap metabolisme, menggalakkan fungsi otak dan sistem saraf, serta menstabilkan tekanan darah. 

Selain berupaya meningkatkan sistem imunisasi yang berperanan mencegah daripada penyakit, madu turut bertindak sebagai agen antioksida dan antiradang di samping membantu menggalakkan proses pemulihan luka dan memelihara kesihatan kulit.



KEBAIKAN dan KHASIAT ZURIAT

Melancarkan kitaran haid bagi wanita
Memelihara kesihatan dalaman lelaki dan wanita
Membantu meredakan tekanan
Menstabilkan tekanan darah
Membantu mengatasi masalah kesuburan bagi para suami dan isteri
Memperbaiki hormon di dalam tubuh badan
Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
Meningkatkan fungsi dan tenaga seksual
Membantu mempercepatkan kehamilan
Membantu memelihara keharmonian rumahtangga

CARA PENGGUNAAN ZURIAT

Goncang botol Zuriat sebelum menggunakannya.
Ambil 2 sudu (20 ml) setiap pagi dan malam.
Disyorkan untuk minum sambil mengadap arah kiblat dan berdoa.
Simpan di tempat yang kering di bawah suhu 30 ºC.


******
Sebarang pertanyaan call/sms 012-2493487 (lina)


Untuk pembelian klik SINI


















labels: zuriat, kesuburan lelaki, kesuburan wanita, tips kesuburan

Previous
Next Post »